tr

aspelrocks

Yorum Akışı

  • aspelrocks
    aspelrocks balamir 'nın paylaşımını beğendi
    bi kaç seri grafik paylaşayım farklı bakış açısı olsun sizde kendi değerlendirmelerinizi yaparsınız fikir alış verişi olur
    Aralık 3
    22 2
    Qwertydolar ve aspelrocks Beğendi
    balamir
    Aralık 6
    euraud ve gbpaud görüldüğü üzeri net ve çok güzel poz verdi
    Qwertydolar
    Aralık 6
    takip önemli , iyi işlem yakalamışsın hocam :)
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks Dandanakan 'nın paylaşımını beğendi
    1.1215 den 1.1470 e yükselen hareket 1.1310 altı kapanışlarla bitmiş görünüyor....bundan sonra ister yükselsin ister düşsün yeni bir oluşum,hareket ve süreç olacaktır...değerlendirmeleri hareket bazlı değil de fiyat bazlı yaparsak aslında ne oluyora cevap bulamayız..
    Kasım 28
    2 1
    aspelrocks Beğendi
    Qwertydolar
    Kasım 28
    İsmail abi kılıçlar çekildi yine sanki .
    Dandanakan
    Kasım 28
    :) yok o kadar da değil..sadece her ne olacaksa bu yeni bir oluşum olacak..hala önceki hareketi baz alanlar var.
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    Kasım 27
    17 0
    Emekli
    Kasım 29
    https://charts.mql5.com/...ll-uk-ltd-emekli.png son çıkışın 38,2 fibosuna degdik. 50-61,8 aralıgından yeniden alım tarafına dönmeyide düşünebilirim. zaten grafikdeki yeşil ve beyaz ortalamalarıda görüyorsunuz. sizlere karışık gibi gelebilecek grafigim yıllarrın göz alışkanlıgı sebebiyle bana hiç karışık gelmiyor :)))) scalp amaçlı satışın stopu biraz daha aşağı çekilerek kar ın bir kısmı sabitlendi. yatırım tavsiyesi içermez.https://charts.mql5.com/...ll-uk-ltd-emekli.png son çıkışın 38,2 fi...Daha fazla Gör
    Emekli
    Kasım 29
    balık vermeyelim diyorken yine balıkmı verdik acaba !! :)))
    Emekli
    Kasım 29
    işlem karda stop olmuştur.
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks Durumlarına yorum yaptı
    Herkese günaydın. Bir acemi yorumu atayım. Paritede haftalık ve günlükte yön hala aşağı gösterse de trendin gücü bayağı zayıfladı.Ne yaparım bugün ? muhtemelen 1.135 de short açarım gelirse ufaktan. Sonrası duruma göre. Yatırım tavsiyesi değildir.
    Kasım 27
    9 0
    aspelrocks
    Kasım 27
    TP oldum demeliydim. :)
    Emekli
    Kasım 27
    bende diyorum alımda nasıl olur:) 1,135 olmayabileceğini 1,1345 lere belki değebileceğini anlatmak istemiştim. kapanışlara göre de 4h de belli seviyelerin üzerine çıkamayınca aşağı salınım geldi. gerçi hedef rakama değmesede TP yazarken üstüne yazmak gerektigini zaten biliyoruz. yani scalpciysen inatlaşmassın. mesela 5,27 dolar tl de bir direnç ve alımların ve kapanışın üstünde olması durumunda bir üst seviyeye bakıcaz.bende diyorum alımda nasıl olur:) 1,135 olmayabileceğini 1,1345 lere belki değebileceğini anlatmak istemiştim. kapanışlara göre de 4h de belli seviyelerin üzerine çıkamayınca aşağı salınım geldi. gerç...Daha fazla Gör
    aspelrocks
    Kasım 27
    Senin yorumu yazdım kenara zaten pivotu atlamışım. Hesabımın en karlı günü oldu bugün.
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks proamator'in yorumunu yorumladı.
    Hadi bakalım ayıkla pirincin taşını :D
    Kasım 22
    11 1
    Dandanakan Beğendi
    Emekli
    Kasım 24
    https://charts.mql5.com/...ll-uk-ltd-emekli.png kapnış yaptıgı yer tamda fibo50--61,8 ortası. haftalıkda iki hafta önceki kapanış rakamının neredeyse aynısı diyecektimki 10 tic altında kapanmış. son çıkışın düzeltmesimi yoksa yoksa düşüş devammı edecek izleyip göreceğiz. günlükde kesikli çizğili ortalamamızın orda kapandı. altı da denilebilir ama çok cüzzi fark oldugu için net bişey denemiyor. yatırım tavsiyesi degildir.https://charts.mql5.com/...ll-uk-ltd-emekli.png kapnış yaptıgı yer ...Daha fazla Gör
    proamator
    Kasım 25
    Brexit anlaşmasının onaylanması pariteyi ne kadar yukarı götürecek görelim.
    proamator
    Kasım 29
    1.33 eur buy fiziki.
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks FormatKar 'nın paylaşımını beğendi
    İyi akşamlar cümleten
    Kasım 22
    8 2
    Qwertydolar ve aspelrocks Beğendi
    FormatKar
    Kasım 21
    Teşekkür ederim, aynen mail geldi banada aktif halde olduğuna dair sitenin ...- inşallah güzellikler ve bereket ile paylaşımlar olması dileği ile
    Qwertydolar
    Kasım 22
    Amin. Toparlamaya çalışıyoruz diğer platformlarda tat yok burası en iyisi yalnız kişi sayısında artışı yakalamamız lazım aktif kullanırsanız güzel olur şimdiden teşekkürler ...
    FormatKar
    Kasım 22
    Bir sordum, sayfada kimlerin bilgisi var diye / Nameless mesela sayfayı beğendiğini açmak mobil uygulama olmadığından zorlandığından bahsetti -... Birkaç kişi olsa keyifli olacaktır muhakkak fikir paylaşımı
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks Durumlarına yorum yaptı
    Acemi olarak sorayım. https://www.tradingview.com/x/jaucq3ed/ DXY de 96,57 yi 4h da aşağı kırarsa sarı kanal dibine gider miyiz?
    Kasım 22
    5 1
    Emekli Beğendi
    Emekli
    Kasım 22
    bugün amerika kapaılı. piyasa sığ gelgitler de zarar etmeyelim aman. :)
    aspelrocks
    Kasım 22
    tamamdır ;)
    Emekli
    Kasım 22
    çogu sitedeki dolar endex ler iyi çalışmıyor. çok iyi olmasada https://dovizborsa.com/endeks/dolar-endeks buradan anlık iniş çıkışları gözlemlemek mümkün. böyle bir linki yazsak hemen ban yerdik:))çogu sitedeki dolar endex ler iyi çalışmıyor. çok iyi olmasada https://dovizborsa.com/endeks/dol...Daha fazla Gör
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks FormatKar'in yorumunu yorumladı.
    Günaydın- nasılsınız?
    Kasım 22
    9 0
    FormatKar
    Kasım 22
    Baya aktif bir gün oldu -:)
    FormatKar
    Kasım 22
    İnvesting bizim sayfada olanlar buraya yazsa? Alışkanlık olduğundan orada değişmiyiz? Sanırım Fanaliz, Dilemma - Kaptan burada üyelikleri var?
    Qwertydolar
    Kasım 22
    Olabilir davet etmek istediğiniz arkadaşlar varsa davet edebilirsiniz , haberleri olmayabilir !!
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor
  • aspelrocks
    aspelrocks Dandanakan 'nın paylaşımını beğendi
    Benim tespit edipte düzeltmeye gitmemiş tek bir uyumsuzluk tespiti yoktur..en garanti işlem stratejisidir...Yalnız benim uyumsuzluklarla genelin gördüğü farklıdır dip not..
    Emekli
    Kasım 20
    Allah razı olsun.
    Qwertydolar
    Kasım 21
    Dediklerinde çok haklısın Abi , Emekli abi senden ve İsmail abiden öğrendiğimiz çok güzel şeyler var dahada öğrenmeye açım :) araştırarak üstüne giderek bir şeyler öğreniliyor sorup araştırmadan öğrenemez kimse bu işi oyun gibi bi o tarafa bi bu tarafa sermayesini batırtır insana bu piyasa .Dediklerinde çok haklısın Abi , Emekli abi senden ve İsmail abiden öğrendiğimiz çok güzel şeyler var dahada öğrenmeye açım :) araştırarak üstüne giderek bir şeyler öğreniliyor sorup araştırmadan öğren...Daha fazla Gör
    Dandanakan
    Kasım 21
    Mahmut bey ve diğer arkadaşlar ne öğrendiyseniz kendiniz sayesindedir bence kendinizi onore edin..ben sadece sizin farkındalığınıza,çabanıza bir katkı sağlamışımdır en fazla..Eğer öyle olmasa herkes diğer yolların her sefer çıkmaza girdiğini görmesine rağmen o yolda ısrar etmez bir arayış içinde olurlardı.yinede teşekkürler.Allah sizden de razı olsun.Mahmut bey ve diğer arkadaşlar ne öğrendiyseniz kendiniz sayesindedir bence kendinizi onore edin..ben sadece sizin farkındalığınıza,çabanıza bir katkı sağlamışımdır en fazla..Eğer öyle olmasa herkes d...Daha fazla Gör
    Yorum yazmak için oturum açmanız gerekiyor